2013. június 28., péntek

Jenna Parker


Sziasztok! Új részt hoztam! Nagyon örülök az újabb feliratkozónak, legyetek minél többen! És írjatok véleményt!
Puszi. Lucy Hope







Pár nap telt a vidámparkos randink óta. Még mindig nem bírom kiverni a fejemből azt a csodás érzést, amikor megcsókolt. Még soha nem csókolt meg senki. 17 éves vagyok, lehet, hogy ez furcsa, de ez volt az első csókom. Két éve volt egy barátom, de ővele nem jutottunk el a csókig. Csak kézen fogva jártunk az utcákon, meg ilyenek. De Dave... Dave egyszerűen tökéletes és ha ő ott van, akkor minden tökéletes. Olyan ember, akiről képtelenség elképzelni, hogy lehet benne csalódni. Ezért tökéletes... Te jó ég! Azt hiszem teljesen beleestem! 
Gondolkodásomat, az egyik tesóm kiabálása szakította meg.
-Lucy, valaki kopog! De Tracy alszik! -rontott be a szobámba Sila. Tracy a dadus volt, ha én elmegyek otthonról vigyázzon a húgaimra, de általában mindig bealudt.
-Ki az? Nem nyitottál ajtót?
-Nem! Anyu azt mondta...
-Na jó, jó elég Sila! Menj csak vissza a szobába játszani! -már tudtam ki lesz az, így alig bírtam letörölni a képemről, a vidám mosolyt.
-Te talán tudod ki az? -kérdezősködött Sila.
-Azt hiszem igen, ilyenkor a postás szokott jönni. -füllentettem.
-A postás nem csütörtökön szokott? 
-Sila, elég legyen én tudom mikor jön a postás ennyi! Most pedig tűnés! Fontos dolgokat hoz nekem a postás! -nagy nehezen sikerült lepattintanom a húgom és gyorsan kisurrantam az ajtón. 
Szi... -gyorsan Dave szájára tettem a tenyerem és közben lelkesen felkiáltottam.
-Jó napot kívánok! 
-Mi ez? -suttogta Dave. 
-Csak a húgaim vannak itthon. -magyaráztam. -Anyu még nem tudja, hogy mi van köztünk. -mondtam és közben zavarba jöttem.
-Szóval van köztünk valami! -mondta Dave nevetve és közben átkarolt a derekam, felemelt és megcsókolt. 
-Dave?! -hallottam egy ismeretlen hangot magunk mögött.
-Jenna? Hát te, hogy kerülsz ide? -Dave nagyon meglepődöttnek látszott.
-Ki ez a lány? -értetlenkedett a hosszú fekete hajú lány, aki egy rövid miniszoknyát és egy toppot viselt. Szemein egy kiló smink, száján élénkpiros rúzs volt. Hisztérikusnak tűnt.
-Tudod Dave én azt hittem, hogy komolyan gondoltad tegnap azt a csókot! -mondta sértődötten és eltűnt a folyosón.
-Hogy...hogy micsodát? -kérdeztem ijedten és könnyek szöktek a szemembe.
-Lucy, ugye tudod, hogy ez csak egy félreértés...-kezdett el magyarázkodni Dave.
-Nem Dave, nem, én nagyon is tudom mi ez... -mondtam, de hangom elcsuklott. -Csak túl naiv vagyok, hisz tudhattam volna, hogy én is csak egy lány vagyok a sok közül. De a múltkor a vidámparkban, azt hittem elindult valami köztünk, de neked ez semmi nem volt! Hogy lehettem ilyen hülye! -kiáltottam és rohanni kezdtem lefelé a lépcsőkön. Kint zuhogott az eső, de nem érdekelt, csak el akartam rohanni valahova és egyedül lenni.
-Lucy! -Dave utolért. Nem törődtem semmivel átrohantam a forgalmas úton, sokan dudáltak, valaki még az ablakon is kikiabált. Én csak futottam fogalmam sincs, hogy merre. Végül egy kevésbé forgalmas utcába értem ahol egy régi épület falának dőlve sírni kezdtem. 
-Lucy! Lucy! -hallottam Dave kiabálását, de már nem volt erőm tovább futni, hagytam, hogy rám találjon.
-Lucy, kérlek had mondjam el mi történt!
-Dave, ezen nincs mit megmagyarázni! -kiabáltam miközben a könnyektől és az esőtől fuldokoltam.
-De kérlek hallgass meg! Tegnap a legjobb barátom buliján voltam, ez elméletileg csak pasibuli volt, de Jenna az egyik srác tesója mindenképpen el akart jönni az egyik barátnőjével. 19 éves vagyok és sikerült jól benyomnunk... Jenna rám nyomult és mivel teljesen be voltam állva, engedtem, hogy megcsókoljon. De mivel egy bunkó kis ribanc, direkt előtted mondta ezt! Hidd el semmi nem volt köztünk, soha! Lucy én szeretlek téged! Mióta megláttalak csak te jársz a fejemben és én mindig veled akarok maradni! Őrökre veled akarok lenni és ezt komolyan gondolom!
-Dave! -suttogtam és éreztem, ahogy újabb könnycseppek folynak le az arcomon.
-Itt vagyok! -mondta és megfogta mindkét kezemet és megcsókolt.

4 megjegyzés:

  1. Szijja
    gratulaa részhez ez is pont olyan jó mint az összes többi :) Örülök hogy Lucy és Dave között alakul valami. Hát kiváncsi leszek hogy mi lesz a vége. Nem hinném hogy minden simán fog menni, mer olyan csak a mesékbe van de nagyon várom a folytit :))
    puszi
    R&A

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy megint írtál, hamarosan hozom a kövit!
    Ölel: L.

    VálaszTörlés
  3. Áhh, rohadt jóó lett!! Gyorsan kövit!!! Mást azt hiszem nem tudok hozzáfűzni ! :)) <33

    VálaszTörlés
  4. Jujj, köszi:)) Holnap talán már lesz is folytatás! :)

    VálaszTörlés