2013. július 1., hétfő

ELSŐ DÍJAM!!

1.díjam
Köszönöm Timi :]-nek!

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Kérdésekre válaszolni!
3. 11 kérdést feltenni!
4. Küldd tovább pár embernek!



Válaszaim:
1. Mi a kedvenc időtöltésed?   Én lovagolok és imádom a lovakat, tehát egyértelműen a lovaglás. :)
2. Van háziállatod? Igen. Van egy kutyám és egy lovam.
3. Mi szeretnél majd lenni? Jogi egyetemre szeretnék menni. Azt még pontosan nem döntöttem el, hogy azon belül mit választok.
4. Mi a kedvenc tantárgyad? Az irodalom a kedvencem. 
5. Van valami olyan tárgyad,amit a szerencsédhez kötsz? Dolgozatírásnál mindig ugyanahhoz a tollhoz ragaszkodok. (Az a szerencsetollam :))
6. Directioner vagy? Igen. Nagyon szeretem az 1D-t!
7. Mi késztetett arra,hogy írni kezdj? Olvastam nagyon jó blogokat és hirtelen úgy döntöttem írni kezdek, hátha nekem is lesznek olvasóim, akiknek tetszik amit írok.
8. Van kedvenc idézeted? Ha igen,mi az? Remélem ez senkinek nem okoz csalódást, de nincs kedvenc idézetem.
9. Ha bármilyen várost választhatnál a világban,ahol élhetsz,akkor mit választanál?  Párizst választanám, mert lenyűgöz az a város. *.*
10. Mi az,ami nélkül biztos,hogy nem indulsz el otthonról? A telefonom. :D
11. Mi a véleményed a blogomról? :)   Az összes bejegyzésed nem olvastam, de az eddig olvasottak alapján tetszik. Szerintem van tehetséged hozzá. ;)

Kérdéseim:
1. Van-e kedvenc állatod, és mi az?
2. Szabadidődben mivel foglalkozol a legtöbbet?
3. Milyen zenéket szeretsz hallgatni? 
4. Van kedvenc énekesed/együttesed?
5. Milyen filmeket szoktál nézni?
6. Mikor és miért döntöttél úgy, hogy írni kezdesz?
7. Komolyabban is szeretnél az írással foglalkozni?
8. Szoktál sportolni?
9. Mi a kedvenc sportod?
10. Szoktál sorozatokat nézni?
11. Mi a véleményed a blogomról?


Akinek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése